برگزاری عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در کهگیلویه و بویراحمد

جمالی با بیان اینکه، عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش برای محبان اهل بیت(ع) بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: باید در کناره بهره جستن از این آیین معنوی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌های عزاداری رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «احد جمالی» در حاشیه نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اجرای کنکور در استان همزمان با سراسر کشور یکی از برنامه‌های مهم  در استان که از روز چهارشنبه آغاز می‌ شود و باید همه تدابیر لازم برای هرچه بهتر برگزاری آن به عمل آید.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراهم سازی شرایط لازم، وضعیت ترافیکی و پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برای برگزاری کنکور باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با متولیان برگزار کننده کنکور در همه مناطق استان داشته باشند.

 

جمالی ضمن تشکر از جامعه پزشکان و پرستاران و تلاش های شبانه روزی آنها برای درمان بیماران کرونایی، گفت: ۱۰ هزار تخت بیمارستانی و ۲ هزار تخت بیماران ویژه به بیمارستان‌های کشور اضافه می شود و استان ما هم قطعا از آن بهرمند خواهد شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و یاران با وفایش برای محبان اهل بیت(ع) بسیار مهم و ارزشمند است، تاکید کرد: باید در کناره بهره جستن از این آیین معنوی تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌های عزاداری رعایت شود.

 

وی یادآور شد: ما همه خود را خادمان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می دانیم و باید در مراسم های عزاداری محرم که ماه دفاع از ارزش هاست با روحیه، عزم و اراده بیشتر و بهتری مشارکت داشت باشیم، اما با توجه به بیماری خطرناک و عالم گیر ویروس کرونا باید برای سلامت خود و مردم به تاکیدات توجه جدی شود.

 

جمالی در خصوص تجمع در مراسم ختمی که در دیشموک برگزار شد هم گفت: دیدن چنین صحنه‌هایی واقعا نگران کننده است، چون جان و سلامت مردم را به راحتی به خطر می اندازد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه با همه هشدارها و تاکیدات در برخی مواقع نسبت به خطرات و به جلوگیری از شیوع این بیماری کمترین توجهی نمی شود.

 

وی با اشاره به اینکه در خصوص کنترل بیماری کرونا شهرستان دنا، چرام و باشت باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در بانک‌ها روند کاهشی داشته که نیازمند نظارت بیشتری دارد.

 

جمالی گفت: دستگاه‌ هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند با آنها برخورد قانونی می شود.

کد خبر 961011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha