شهروندان باید استفاده از ماسک را در اولویت خود قرار دهند

جهانگیری با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس کرونا بسیار بالا است و مردم باید استفاده از ماسک را در اولویت خود قرار دهند گفت: با توجه به ایام محرم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید مورد توجه جدی شهروندان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد) در نشست با رئیس مرکز بهداشت اندیمشک اظهار کرد: نباید فکر کنیم ویروس کرونا تمام شده و باید همچنان هشدارهای مقابله با این ویروس جدی گرفته شوند.

 

فرماندار اندیمشک عادی دانستن وضعیت موجود و اینکه به شرایط سفید بیماری رسیده‌ایم را اشتباه دانست و افزود: وضعیت موجود حساس و شکننده است و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها، امکان شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه سرعت انتشار این ویروس بسیار بالا است و مردم باید استفاده از ماسک را در اولویت خود قرار دهند اذعان داشت: با توجه به ایام محرم، ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی شهروندان باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

 

جهانگیری خواستار تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان اندیمشک با مشارکت سایر دستگاه‌ها شد و تصریح کرد: باید با هرگونه تخلف در رعایت پروتکل‌ها برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: همه برنامه‌های ایام محرم صرفا بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا اجرا می‌شوند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس این دستورالعمل‌ها پای کار هستند.

 

فرماندار اندیمشک بر ضرورت برنامه‌ریزی جدی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و ادامه داد: شهرستان اندیمشک از آغاز شیوع ویروس کرونا به خوبی و با برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با این بیماری اقدام کرده که این روند باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی در پایان این نشست با اشاره به اینکه جلسات ستاد کرونا شهرستان اندیمشک به صورت مستمر برگزار می‌شوند خاطر نشان کرد: لازم است مصوبات این جلسات به طور دقیق اجرایی شوند و با همدلی جمعی و همکاری مردم شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

 

کد خبر 961089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha