۳۷ طرح  صنعتی  گلستان در هفته دولت به بهره برداری می رسد

طلوعیان گفت: همزمان با هفته دولت ۳۷ طرح صنعتی با ارزش ۲۷۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۶۹ نفر در استان گلستان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت ۳۷ طرح در سطح ۱۰ شهرستان با ارزش ۲۷۲ میلیارد تومان و اشتغال ۴۶۹ نفر آماده بهره برداری است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: از مجموع این ۳۷ طرح سه طرح در شهرستان آزادشهر با ارزش دو و نیم میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۵ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

طلوعیان بیان کرد: همچنین در هفته دولت در شهرستان آق قلا ۹ طرح با ۲۶ میلیارد سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۸۴ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی متذکر شد: در شهرستان بندرترکمن نیز چهار طرح با سرمایه گذاری ۶۲ میلیارد تومان و در شهرستان رامیان یک طرح با بیش از سه میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه در شهرستان کردکوی دو طرح با هفت میلیارد تومان در هفته دولت آماده بهره برداری است، افزود: در شهرستان گرگان هشت مورد با ارزش ۳۸ میلیارد تومان و گمیشان یک طرح با دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

 

طلوعیان بیان کرد: در گنبدکاووس ۶ طرح با ارزش بیش از ۳۸ میلیارد تومان و ۴۸ نفر اشتغالزایی و در مینودشت طرح هایی با سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد تومان و در گالیکش یک پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۷۸۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

کد خبر 962157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha