نسخه الکترونیک در سطح استان یزد فعال است

دریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان یزد از فعال بودن نسخه الکترونیک در سطح استان خبر داد.

«محمد دریجانی» مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی و داروخانه‌های استان یزد، گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در استان یزد انجام گرفت، تعداد 628 مطب و داروخانه و پاراکلینیک استان راه‌اندازی شد و هم‌اکنون در حال اجرای این طرح هستند.

محمد دریجانی اضافه کرد: هم‌اکنون پس از اتمام این مراکز، به شکلی عمل شده که کلینیک‌های بیمارستان‌ها نیز در حال مجهز به این سیستم هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در ادامه با اشاره به قراردادهای صورت گرفته بین بیمه سلامت و مراکز تشخیص درمان، گفت: طی هفت سال گذشته در استان یزد بیش از 1000 قرارداد با مؤسسات تشخیصی – درمانی در استان یزد انجام‌گرفته که ازنظر آماری یکی از بالاترین میزان عقد قراردادها در سطح استان است.

وی در خصوص افزایش تعهدات در خدمات و هزینه‌های بستری در قالب طرح تحول سلامت در استان یزد طی هفت سال گذشته، اظهار داشت: طی هفت سال گذشته 10 خدمت گران‌قیمت را بیمه تعهد کرده که درگذشته انجام نمی‌گرفت که تعویض مفصل زانو و درمان چاقی ازجمله این تعهدات است.

دریجانی با اشاره به تعداد بازدید و نظارت‌های مستقیم و غیرمستقیم طی هفت سال گذشته در استان، گفت: در جهت ارتقا کیفیت خدمات بیمه‌شدگان تعداد 4 هزار و 900 بازدید صورت گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه آموزش و یادگیری موجب کاهش 30 درصدی برگزاری کلاس‌های حضوری شده است اذعان داشت: استقرار سامانه ارزشیابی کارکنان از صدور احکام موجب صرفه‌جویی در کاغذ و افزایش رضایتمندی کارکنان شده است.

کد خبر 962770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha