برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «مفلحون» در کهگیلویه و بویراحمد

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد به توزیع پک بهداشتی برای برخی از هیئت‌ های استانی اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره فرهنگی و هنری «مفلحون» در زمینه شعر، عکس و فیلم برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (۲ شهریور ماه) در نشست با خبرنگاران مکتب عاشورا را راه برون رفت از معضلات و مشکلات اجتماعی دانست و اظهار کرد: قیام عاشورا احیاگر امر به معروف و نهی از منکر است.

 

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: همان طور که جسم انسان نیازمند تغذیه دارد، روح انسان هم به تغذیع نیاز دارد که مهم ترین منبع برای روح و تغذیه انسان معنویت است.

 

وی با بیان اینکه در همه ادیان معنویات مورد توجه بوده است، خاطرنشان کرد: محرم و صفر مبدا نور و منبع تغدیه انسان است .

 

پیش قدم به مشکلاتی که ویزوس کرونا ایجاد کرده اشاره کرد و ادامه داد: در یک قرن اخیر سخت‌ترین بحران که گریبان گیر بشر شده و به زندگی بسیاری از افراد پایان داده کرونا است.

 

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ستاد احیای امر به معروف در همین راستا طبق منویات مقام معظم رهبری در پیروی ستاد ملی کرونا برنامه های خاصی را در هفته احیا قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه این ستاد در مرحله نخست دستورالعمل ستاد مرکزی را برای ستادهای استانی متناسب با فرهنگ استان بومی سازی کرد، گفت: در همین راستا دیداری با مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی، ائمه جمعه و صدا و سیما داشتیم و برنامه‌ای هم با نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار خواهیم داشت.

 

پیش قدم با بیان اینکه در سطح بازار استان فضاسازی برای ایام محرم صورت نگرفته، افزود: نشستی با اصناف و بازاریان در این زمینه خواهیم داشت، ضمن اینکه مجوز نمایشگاه فرهنگی و البسه حجاب و عفاف از ستاد استانی کرونا اخذ شده است.

 

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد به توزیع پک بهداشتی برای برخی از هیئت‌ های استانی اشاره کرد و یادآور شد: «جشنواره فرهنگی و هنری مفلحون» در زمینه شعر، عکس و فیلم برگزار می‌ شود.

 

وی با تاکید بر تغییر رویکرد حجاب و عفاف، گفت: زیرساخت‌ های حجاب و عفاف در جامعه فراهم نیست در این زمینه برنامه‌ ریزی‌ هایی صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسیم.

 

پیش قدم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه حجاب و عفاف جلوتر از برخی از استان ها بوده است.

 

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از حالت میدانی به سمت احیاء رفته است.

 

وی به ورود ستاد امر به معروف و نهی از منکر به موضوع فساد و استخدام‌های فله‌ای اشاره کرد و گفت: کسی که در منصبی قرار می گیرد که تخصص ندارد، عملا ضربه بزرگی به جامعه وارد می کند.

کد خبر 963697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha