ارائه خدمات بهتر در اداره های فارس با افزایش میزهای جهادی

قناعتی گفت: افزایش میزهای جهادی در سازمان های استان فارس، موجب بهره گیری بهتر از ظرفیت های اداره های استان و مدیران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جواد قناعتی»، امروز (یکشنبه 2 شهریور) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: افزایش میزهای جهادی در سازمان های استان فارس، همواره از اولویت های سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس بوده است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر فارس افزود: وجود این میزهای جهادی موجب بهره گیری بهتر از ظرفیت های اداره های استان و مدیران می شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج ادارات و كارمندان نگاه سیاسی ندارند و هدف آنها ارائه خدمات بیشتر به مردم است و حراست و خود مراقبتی را به عنوان عاملی برای ایجاد کمترین خسارت ها در بحران مورد توجه قرار می دهد.

قناعتی همچنین با تاکید بر تلاش بسیج ادارات در كیفی‌سازی خدمات عنوان کرد: لازم است تا به مراجعان به ادارات، خدمات دارای کیفیت مطلوب ارائه شود و در اداره ها شاهد شناسایی مدیران تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی با دعوت از نماینده ولی فقیه در فارس برای حضور در مجمع بسیج کارمندان عنوان کرد: فعالیت های هیئت «اندیشه ‌ورز» سازمان بسیج ادارات با حضور مدیران کل استان و نخبگان تاثیرگذار دنبال می‌شود و از نماینده ولی فقیه در استان برای حضور در جلسات آن و  مجمع بسیج کارمندان دعوت می کنیم.

کد خبر 963708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha