نمایشگاه پوستر و تایپوگرافی با عنوان «وصال حسین» در ارومیه

احد هوشمند گفت: نمایشگاه پوستر و تایپوگرافی با عنوان «وصال حسین» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از امروز(۲شهریور) به مدت ۲ هفته در ارومیه برپا می شود.

«احدهوشمند» در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: نمایشگاه پوستر و تایپوگرافی با عنوان «وصال حسین» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از امروز(2شهریور) به مدت 2 هفته در در «نگارخانه پله» حوزه هنری آذربایجان‌غربی ارومیه برپا می شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در راستای اشاعه نهضت حسینی باید کوشا باشیم، تصریح کرد: در این نمایشگاه به ابعاد مختلف واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) پرداخته شده است.

این مسئول اضافه کرد: موضوع های مختلف از جمله عشق و ارادت مردم به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضور پیروان سایر ادیان الهی در مراسم‌ مختلف در روزهای محرم از برجستگی های آثار موجود در این نمایشگاه است.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه ۱۶ اثر هنری از برگزیدگان «سوگواره هنر عاشورایی» از هنرمندان تراز اول و معاصر ایران وجود دارد.

هوشمند با اشاره به زمان 2 هفته ای برگزاری این نمایشگاه، گفت: علاقمندان می توانند ظهر و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است، تولید مجموعه نمایش رادیویی، تئاتر و پرده خوانی حماسه عاشورا، تولید تله تئاتر در ۱۰ قسمت و اجرای برنامه شبیه‌خوانی در صورت کسب مجوزهای لازم از ستاد  کرونای استان به همراه انتشار ویدیو نمایش‌های حسینی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی هستند که در ماه‌های محرم و صفر توسط این نهاد اجرا می شود.

کد خبر 964232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha