معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ایلام سفر کرد

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی دیگر از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان وارد فرودگاه ایلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  صبح امروز سه شنبه( ۴ شهریور) در سومین روز از هفته دولت،« سورنا ستاری» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور  با استقبال رسمی «قاسم سلیمانی‌دشتکی» استاندار ایلام وارد استان شد.

 

 دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از پروژه عمرانی  مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری ایلام، بازدید از مرکز نوآوري دانشگاه آزاد واحد ایلام، بازدید از جهاد دانشگاهی ایلام، بازديد از دانشگاه علوم پزشکی ایلام، بازديد از دانشگاه ایلام و حضور در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از مهم ترین برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان است.

 

همچنین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی از مرکز و نمایشگاه توانمند سازی و کسب و کارهای نوپای مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری ایلام بازدید کردند.

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی در اولین برنامه از پروژه عمرانی  مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری ایلام بازدید کردند.

کد خبر 964421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha