ایستگاه جمع آوری کمک های مومنانه در ادارات استان مرکزی برپا می شود

عباسی از برپایی برپایی ایستگاه جمع آوری کمک های مومنانه در سطح ادارات استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « ابراهیم عباسی» همزمان بافرارسیدن 4 شهریور روز کارمند و قشر بسیج کارمندان، ضمن تبریک به مناسبت این روز در جمع خبرنگاران به برنامه های بسیج کارمندان در سطح استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه و همزمان با روز کارمند ایستگاه جمع آوری کمک های مومنانه در سطح ادارات استان مرکزی برپا می شود.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی افزود: کمک های کارمندان می تواند گره گشای بخشی از مشکلات نیازمندان در سطح جامعه  باشد و این مهم به طور متمرکز در سطح ادارات انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در راستای لبیک به بیانات مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع کرونا در حال انجام است، ادامه داد:کارمندان در این ایام لبیک جانانه ای به بیانات رهبر انقلاب گفته اند و در این رزمایش خوش درخشیدند.

 

این مقام مسئول ایجاد روشنگری و نهضت جهش تولید با تاکید برکارآفرینی را از اولویت های اصلی بسیج کارمندان دانست و بیان کرد: روز کارمند، روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام برداشته و تلاش می کنند.

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به تقارن هفته دولت و روز کارمند با ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان خاطر نشان کرد: فضای سازی و اقدامات تبلیغی از فعالیت های ارزشمند کارمندان بسیجی در سطح ادارات بوده است.

 

 

عباسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در جهت امیدآفرینی با برپایی میزهای خدمت جهادی از سوی کارمندان در مساجد محلات، روستاها و به ویژه در مناطق حاشیه شهرها  به صورت سراسری در سطح استان انجام می شود، افزود: از دیگر اقدامات این قشر بسیج را برپایی ایستگاه جمع آوری کمک های مومنانه در سطح ادارات استان  بوده که کارمندان همواره مشارکت فعالی در این بخش داشته اند.

 

این مقام مسئول  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه های هرساله بسیج کارمندان دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی، کتاب خوانی و اهدای جوایز به نفرات برتر از دیگر برنامه های  سازمان بسیج کارمندان در استان مرکزی خواهد بود.

کد خبر 964540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha