دیدار تعداد از مدیران مسئول کانون های مساجد یزد با رئیس کل دادگستری استان

تعدادی از مدیران برتر کانون های مساجد یزد در طرح ملی « فهما » با رئیس کل دادگستری استان یزد دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، تعدادی از مدیران برتر کانون های مساجد یزد در طرح ملی « فهما » با رئیس کل دادگستری استان یزد دیدار و گفت وگو کردند.

ابوالفضل کرمانی نسب، مسئول کانون صاحب الزمان (عج) یزد در این نشست گفت: کانون های مساجد استان دارای ظرفیت های متعددی هستند که از آنها می توان در ارائه دستاوردهای فرهنگی و هنری در کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت سرود و اجرای آن در مکان های دادگستری استان به عنوان نمونه ای از این دستاوردها است که نشان می دهد می توانیم تولیدات فرهنگی و هنری خود را در جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و اثرگذاری در این زمینه استفاده کنیم.

علی زباندان، کارشناسی فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این نشست با اشاره به برنامه های متعدد کانون ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با توجه به این که کانون های مساجد در سطح استان حضور دارند ما از این ظرفیت ها برای برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی استفاده کرده ایم.

وی افزود: توزیع گوشت در بین خانواده های زندانیان و نیازمند مددجو از جمله اقدامات مشترک کانون های مساجد با اداره کل زندان ها بود که در ماه گذشته انجام شد.

محسن رستگاری، کارشناس فرهنگی این ستاد این با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری در کانون های مساجد گفت: بررسی آسیب های اجتماعی و ارائه برنامه های آموزشی و پیشگیری از اولویت های استان ستاد است که در استان ها نیز پیگیری می شود.

وی گفت: هدف ما از در استفاده از فعالیت های فرهنگی و هنری کاهش آسیب های اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه قضا در جهت تحقق این هدف گام برداریم.

 

 

کد خبر 965128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha