اتکاء به حمایت مردم، لازمه تحقق رشد و توسعه است

طولابی مسئولان را خدمت رسان مردم دانست و گفت: اتکاء به حمایت مردم، لازمه تحقق رشد و توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی» امروز(6 شهریور) در دیدار با فرمانده انتظامی خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،  اظهار داشت: خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است.

 

فرماندار خرم آباد با تقدیر از تلاش های کارکنان نیروی انتظامی در صیانت از نظم و امنیت جامعه، اظهار داشت: نیروی انتظامی بخش جدایی ناپذیر از مجموعه دولت در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی است.

 

وی خاطرنشان کرد: "اتکاء به حمایت مردم" لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله های متعالی پیشرفت کشور است که الحمدالله این حمایت در کشور و بالخص استان و شهرستان خرم آباد ملموس است.

 

طولابی افزود: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند و امروز اسوه های خدمت رسانی برای مسئولان هستند.

 

وی افزود: همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با تاسی به این دو اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالي) و پشتوانه عظیم مردمی، با مغتنم شمردن فرصت خدمت، ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار فرماندار شهرستان خرم آباد با تبریک هفته دولت به فرمانده انتظامی و هیئت همراه از عملکرد بسیار خوب مجموعه انتظامی شهرستان خرم آباد در برقراری و تامین نظم و امنیت عمومی و همچنین برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 965440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha