باید موهبت بی بدیل هدایت را با پیروی از مقام ولایت قدر بدانیم

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، گفت: بالاترین هدیه ای که خداوند سبحان به انسان ارزانی داشته است، مسئله هدایت است، لذا باید همگان این موهبت بی بدیل را با پیروی از مقام ولایت و امامت قدر بدانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در مراسم عزاداری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) که با حضور آیت الله علماء و با شرکت فرماندهان و پرسنل سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در محل حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، آیت اله علماء گفت: بالاترین هدیه ای که خداوند سبحان به انسان ارزانی داشته است، مسئله هدایت است، لذا باید همگان این موهبت بی بدیل را با پیروی از مقام ولایت و امامت قدر بدانیم.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به عظمت قیام حضرت سید الشهدا(ع) افزود: از برکت قیام امام حسین(ع) است که مردم جهان در پس ۱هزارو ۴۰۰ سال درس آزادگی را فرا گرفته اند و به همین خاطر است که در طول تاریخ زورگویان هیچگاه روی آرامش نداشته و همواره مردم آزادی خواه بر علیه آنان شوریده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن توجه به اهمیت سرزمین کربلا تأکید کرد: تمام سرزمین های دنیا در مقابل عظمت کربلا هیچ است و علت آن هم عظمتی که خون حضرت سید الشهدا(ع) به این سرزمین بخشیده، لذا باید نسبت به احترام کربلا از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

 

وی تصریح کرد: درسی که مکتب سیدالشدا(ع) به همه ما می دهد حفظ اسلام از گزند حوادث است، لذا می بینیم امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که تربیت شدگان همین مکتب می باشند هر چه می گویند همان است که اسلام عزیز به ما دستور داده است.

 

این استاد حوزه های علمیه خاطر نشان ساخت: بر اساس نص صریح قرآن مقام امامت، بسیار جایگاه والایی است، لذا می بینیم که این مقام برای حضرت ابراهیم(ع) بعد از مقام نبوت با برگزاری امتحانات بسیار سخت عطا می گردد.
 

کد خبر 965778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha