تاسوعا و عاشورا به مازندران سفر نکنید/وضعیت همچنان قرمز است

حسین زادگان به وضعیت قرمز مازندران اشاره کرد و گفت: مسافران و گردشگران در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی به این استان سفر نکنند؛ بهتر است هرکسی در شهر خودش عزاداری کرده و از سفرهای غیرضروری پرهیز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد حسین زادگان» امروز(7شهریور) در گفتگو با خبرنگاران وضعیت استان مازندران در بحث کرونا را قرمز و آلوده به این ویروس توصیف کرد و گفت: پیرو تأکید ستاد استانی مقابله با کرونا، استان مازندران در این وضعیت پذیرای مسافران و گردشگران نیست.

 

استاندار مازندران افزود: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت در خانه ماندن باهدف قطع زنجیره انتقال این بیماری منحوس، تا اطلاع ثانوی سواحل و اماکن گردشگری استان در وضعیت مهمان پذیر بودن نیست، ازاین‌رو افراد غیربومی اگر امکان دارد زمانی به استان ما سفر کنند که ما در شرایطی که درشأن مردم مازندران و مهمانان است پذیرایشان باشیم.

 

وی به اقبال عمومی عزاداران حسینی از سراسر کشور برای حضور در مراسم‌های سوگواری دیار علویان اشاره کرد و تأکید کرد: در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی بهتر است هرکسی در شهر خودش عزاداری کرده و از سفرهای غیرضروری پرهیز کند.

 

حسین زادگان اذعان کرد: افزایش جمعیت و ورود مسافران خطر را در این استان بیشتر می‌کند و از مسافران می‌خواهیم تا خارج شدن از وضعیت قرمز سفرهای غیرضروری را لغو کنند.

کد خبر 965798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha