اطاعت از ولایت رسالت حضرت عباس (ع) بود

حجت الاسلام قمی گفت: اطاعت از ولایت رسالت حضرت عباس (ع) بود و مردم نیز باید چنین ولایت مداری را الگو و منش خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «محمد قمی» امروز (8 شهریورماه) در تجمع عزاداری روز تاسوعای حسینی در شهیدگاه اردبیل گفت: حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) با تمام وجود خود تبعیت از ولایت را به همه اعصار آموخت و این اندیشه را به ما گوشزد کرد که ما نیز همچون ایشان از ولایت پیروی کنیم.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: عدم توجه به ظواهر دینی از دیگر شاخصه های ولایت مداری حضرت عباس (علیه السلام) بود که این شخصیت بزرگوار را از دیگر شهدا متمایز می کند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: ایمان مستحکم یکی دیگر از دلایل آشکار پیروی حضرت عباس (علیه السلام) از امام حسین (علیه السلام) بود.

 

حجت الاسلام قمی اعلام داشت: تمام دوران زندگی حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) حسینی بود و با مولای خود به فیض شهدا نائل شد و افضل تر از این مرتبه جایگاهی وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب نیز امروز ایمان جوانان کشور را نشانه رفته اند و در اندیشه ناپاک هستند تا شاید از طریق عناصر سست درونی بتوانند در فکرها و اندیشه ها رخنه و نفوذ داشته باشند.

 

پیش از آغاز آین مراسم این محل به صورت کامل با همکاری شهرداری اردبیل ضدعفونی شد و افراد نیز با ماسک در این آئین معنوی حضور داشتند.

کد خبر 966006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha