اجرای طرح اطعام علوی شهرستان ممقان آذرشهر

به همّت جهادگران کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره)، ۱۵۰۰پرس غذای گرم برای خانواده های نیازمند در قالب طرح اطعام علوی به مناسبت عید سعید غدیرخم در شهرستان ممقان طبخ و بین خانواده های محروم منطقه توزیع شد.

«منصور اللهوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای طرح اطعام علوی با توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در شهرستان ممقان آذرشهر خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مسجد امام خمینی (ره) آذرشهر گفت: اطعام نیز نظیر هر مستحب دیگری در اسلام دو فایده دارد: دنیوی و اخروی.از نظر دنیوی،اطعام موجب صیقل دادن صفات والای انسانی همچون کرم، محبّت و اخلاص است؛ همچنان که راهی است برای به دست آوردن دوستان و برادران بیشتر و عاملی است در استحکام پیوندهای اجتماعی.

اللهوردی افزود: همزمان با طرح رزمایش مواسات،همدلی و کمک مؤمنانه کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) با همکاری اداره اوقاف و امور خیریّه آذرشهر و هیأت امنای مسجد امام خمینی (ره)  در روز عید غدیر خم ۱۵۰۰ پرس غذا را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و در بین خانواده های نیازمند شهرستان ممقان  با حفظ کرامت محرومان و نیازمندان شبانه توزیع کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در پایان خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری با مشارکت مرکز خیریّه امیرالمؤمنین (ع)،رزمایش مواسات و همدلی را تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داد.

کد خبر 966414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha