​به کارگیری ۲۴۴ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس در غرب گلستان

​ملک حسینی گفت: ۲۴۴ شعبه در سطح شهرستان های غرب استان گلستان برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

«حمیدرضا ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در 21 شهریور مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در یک حوزه انتخابیه در استان گلستان برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان ادامه داد: برگزاری این انتخابات در شهرستان بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن برگزار می شود و مردم این شهرستان ها نماینده خود را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می کنند.

 

ملک حسینی به نحوه برگزاری انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: برای اطمینان خاطر و سلامتی مردم تمام ضوابط و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا ابلاغ و برای برگزاری انتخابات عملیاتی شده است و همه شرایط را برای حضور مردم در انتخابات فراهم کردیم.

 

وی افزود: به مدت 10 روز شمار انتخابات آغاز می شود و در نهایت در روز 21 انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی در غرب استان برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان یادآور شد: تبلیغات با ادوار گذشته در دوره دوم انتخابات مجلس متفاوت است و دو نماینده از طریق فضای مجازی و ابلاغ برنامه ها و بیوگرافی از طریق صدا و سیما می توانند به تبلیغات بپردازند و حق بازگشایی ستاد را ندارند.

 

ملک حسینی بیان کرد: برنامه های تبلیغاتی دو نماینده از طریق صدا و سیما ضبط شده است و از روز پنجشنبه 13 شهریور براساس قرعه کشی انجام شده پخش می شود.

 

وی افزود: 244 شعبه در سطح شهرستان های غرب استان برای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 966682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha