​تشکیل کمیته تعیین تکلیف پرونده های تسهیلات رونق تولید در گلستان

​حق شناس گفت: به منظور رسیدگی به پرونده های تسهیلات رونق تولید که در بانک ها باقی مانده است و یک سال از زمان درخواست آن می گذرد کمیته ای تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز(سه شنبه 11 شهریور) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: در طول یک ماه گذشته به واحدهای تولیدی و صنعتی استان گلستان از طریق بانک های عامل 141 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

استاندار گلستان به سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در کارگروه رونق تولید به موضوع بهره مندی از تسهیلات تبصره  ماده 18 و نوسازی و بازسازی صنایع گلستان پرداخته شد و در سال گذشته استان گلستان در این دو موضوع جزو استان هایی است که رتبه یک رقمی در بین 31 استان کشور را دارد.

 

حق شناس یادآور شد: همچنین در این جلسه به موضوع پیگیری پرونده های باقی مانده در بانک ها پرداخته شد و در کارگروه رونق تولید نیز مصوب شد برای رسیدگی به پرونده تسهیلات بانکی رونق تولید که بیش از یک سال در بانک ها باقی مانده است کارگروهی مشتکل از اتاق بازرگانی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بانک های عامل و دستگاه های اجرایی مربوطه تشکیل شود.

 

کد خبر 967027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha