همسر شهید امنیت در ریگان تجلیل شد

همسر شهید عیسی فرستوده از شهدای امنیت شهرستان ریگان در سه شنبه های تکریم تجلیل شد.

خبرگزاری شبستان-کرمان

 

دوم تیرماه سال ۱۳۳۷ به دنیا آمد؛ حرفه اش کشاورزی بود اما با بسیج هم همکاری می کرد؛ کمتر از سه ماه مانده به ۳۷ سالگی اش در ۲۹ فروردین سال ۱۳۷۰ توسط اشرار در کوه های رشیدی بم به فیض شهادت نائل آمد.

 

وقتی شهید شد، زینب، آخرین فرزندش ۶ ماهه بود و هفت فرزند دیگر هم در خانه داشت؛ مریم، جعفر، محمد، اکبر، پری، معصومه و فاطمه؛ بار زندگی افتاد روی دوش همسرش. با اینکه خیلی سخت بود اما به یاد خاطرات خوبی که داشت تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.

 

 

اکبر فرستوده، فرزند چهارم خانواده که وقت شهادت پدر فقط ۹ سال داشت؛ به خبرنگار خبرگزاری شبستان می گوید: یک بار به همراه پدر برای خرید پارچه پیراهن برای مادر به پارچه فروشی رفتم؛ پدر دو پارچه هم رنگ خرید، پرسیدم چرا دو تا هم رنگ؟ گفت آن یکی برای خانم همسایه است؛ پارچه را آورد و تحویل شوهر همسایه داد و گفت سوغاتی است.

 

وی با بیان اینکه مردم شهر هم به نیکی از پدر یاد می کنند و حتی برای رفع مشکلات شان با رفتن بر مزارش به او توسل می کنند؛ تصریح کرد: پدرم فقط برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه و میهن و مردم پا در این راه گذاشت.

 

 

به گزارش شبستان؛ سه شنبه های تکریم همزمان با سالروز شهادت سیدالساجدین، در منزل شهید عیسی فرستوده از شهدای امنیت شهرستان ریگان و با حضور امام جمعه موقت، معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار، شهردار، بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد شهید، مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان و کارشناس فرهنگی اداره ارشاد برگزار شد.

 

در این برنامه از «ماه بی بی فرستوده» همسر شهید عیسی فرستوده، به پاس سالها صبوری و سعی وافر در پرورش فرزندان تجلیل شد.

 

 

 

کد خبر 967046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha