کاهش ۱۱ درصدی طلاق در استان قزوین

حبیبی از کاهش ۱۱ و پنج دهم درصدی طلاق در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» بیان کرد: در پنج ماه نخست سال جاری، شاهد رشد 12 درصدی ازدواج نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان قزوین بوده ایم که باید در این زمینه بر‌نامه ریزی کرده و روند رو به رشد ازدواج جوانان تقویت شود.  

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در سال جاری تعداد ۴ هزار و ۱۵۸ واقعه ازدواج در استان رخ داده، در حالی که در پنج ماهه سال ۹۸ این تعداد ۳ هزار و ۷۰۹ مورد بوده است .

 

وی عنوان کرد: میزان طلاق در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 و  پنج دهم درصد کاهش داشته که قابل توجه است .

 

حبیبی اعلام کرد: تعداد طلاق در پنج ماهه نخست سال گذشته به تعداد یک هزار و ۱۳۸مورد بوده که در پنج ماهه سال جاری به یک هزار و هفت مورد کاهش یافته است .

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های تاکستان با 22 و پنج دهم درصد، بوئین زهرا با 18 و هشت دهم درصد و البرز با 14 و چهار دهم درصد بیشترین آمار کاهش طلاق را داشته اند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: شهرستان البرز با 21 و هفت دهم درصد بیشترین افزایش ازدواج را طی پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کد خبر 967092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha