مشارکت مساجد بیرمنگام در طرح اهدای پلاسمای خون به بیماران کرونایی

مساجد بیرمنگام از اعضای جامعه اسلامی این شهر درخواست کرده اند تا برای نجات جان بیماران کرونایی در کمپین جدید «خدمات بهداشت ملی» شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «birminghammail»،مساجد بیرمنگام از اعضای جامعه اسلامی این شهر درخواست کرده اند تا برای نجات جان بیماران کرونایی در کمپین جدید «خدمات بهداشت ملی» شرکت کنند.

 

آنها از افرادی که از بیماری کرونا نجات پیدا کرده اند خواسته اند تا پلاسمای خون خود را به بیماران کرونایی اهدا کنند زیرا پلاسمای خون آنها دارای آنتی بادی هایی است که می تواند برای درمان افرادی که درگیر این بیماری هستند به کار برده شود.

 

این کمپین در حالی آغاز شده است که «خدمات بهداشت ملی» خود را آماده به وجود آمدن موج دوم شیوع ویروس کرونا کرده است.

 

حدود 17 مسجد در بیرمنگام بیانیه مشترکی را برای کمک به این کمپین منتشر کرده و آن را از راه های مختلف از جمله رسانه های اجتماعی و ویدئوها در اختیار اعضای جامعه اسلامی قرار داده اند.

 

از جمله مساجدی که در این طرح مشارکت کرده اند می توان به مسجد «گرین لین»،«مسجد مرکزی بیرمنگام» و «مسجد الفلاح» اشاره کرد.

 

از مسلمانان در سراسر شهر بیرمنگام درخواست شده است تا در «خدمات بهداشت ملی» برای اهدای پلاسما از طریق مساجد شرکت کنند.

 

این طرح از روز 4 سپتامبر (جمعه 14 شهریور) آغاز می شود و تا روز 18 سپتامبر ادامه دارد.

 

در بیانیه مشترک مساجد آمده است: اعضای «خدمات بهداشت ملی» نیاز فوری به پلاسمای خون از اعضای جامعه بیرمنگام دارند و از مساجد و رهبران اسلامی هم انتظار دارند تا از این کمپین حمایت کنند.

کد خبر 967127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha