نسخه جدید شاد فردا رونمایی می شود

الحسینی گفت: نسخه جدید شاد با امکانات بیشتر فردا سیزدهم شهریور ماه رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حسن الحسینی» در سی و چهارمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش گفت: آموزش ترکیبی توانایی تامین آموخته ها را دارد. انتخاب فضای مجازی برای آموزش جزیی یکی از روش های آموزش و پرورش است که موجب می شود تا به شعار مهم آموزش تعطیل نیست، جامه عمل بپوشاند.

 

مسئول شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش افزود: باید مدیریت در آشوب داشته باشیم که در نتیجه به یک توفیق برسیم و در این شرایط برنامه ریزی هایی برای عدم قطعیت وجود داشته باشد.

 

وی الزامات شبکه شاد را محتوای استاندارد، ابزار، معلم، امکانات و زیرساخت ها دانست.

 

الحسینی بیان کرد: در اجرای آموزش در بستر مجازی با محدودیت هایی روبرو هستیم که می توان به محدودیت های زیرساختی، عدم دسترسی سه و نیم میلیون دانش آموز به گیرنده هوشمند، پایین بودن پایه فناورانه در نظام تعلیم و تربیت اشاره کنیم. با این محدودیت ها و دشواری ها به اهداف مقاطع تحصیلی برسیم.

 

مسئول شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش با اشاره به گله خانواده ها و معلمان از شبکه شاد گفت: در نسخه جدید شاد سعی کردیم تا ناهماهنگی ها به حداقل برسد و این نسخه فردا 13 شهریور ماه رونمایی خواهد شد. در این برنامه سعی شده است آموزش در بستر ایمن صورت گیرد و احراز هویت افراد یک اصل است.

 

وی افرود: باید در هر شرایطی ایفای نقش کنیم. در شرایط کرونا با وضعیت قرمز نقش جایگزین را به شبکه شاد بدهیم و در شرایط سفید و زرد بستر مجازی نقش تکمیلی در کنار آموزش های حضوری می شود.

کد خبر 967188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha