۲ میلیارد تومان صدقه در خراسان جنوبی جمع آوری شد

رفیعی گفت: در پنج ماهه نخست امسال مردم خیر و سخاوتمند استان یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اینکه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان صدقه در استان جمع‌آوری‌شده که در سرفصل‌های مختلف حمایت از مددجویان هزینه می شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم استان امسال به طور میانگین ماهانه ۳۸۹ میلیون تومان برای کمک به محرومان صدقه پرداخت کردند، افزود: بخش‌های حمایت، درمان، ازدواج، فرهنگی و مسکن  ازجمله سرفصل‌های حمایتی این نهاد محسوب می‌شود.

 

وی تعداد صندوق های صدقات در استان را ۸۰ هزار و ۸۱۸ مشترک اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۷۷ هزار و ۴۹۱ مشترک خانگی، هزار و ۹۴۳ صندوق متوسط و یک هزار و ۳۸۴ صندوق بزرگ است.

 

رفیعی با اشاره به پرداخت صدقات با روش‌های نوین الکترونیکی تصریح کرد: هم استانی‌های خیر و سخاوتمند می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و سایت امداد از آسانترین روش‌های پرداخت صدقه الکترونیکی استفاده کنند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کمیته امداد محل زندگی خود یا تماس تلفنی و تکمیل فرم اشتراک صندوق صدقات تحویل بگیرند.

 

کد خبر 967206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha