اولین سوگواره پوستر عاشورایی اهواز برگزار می‌شود

دبیر هنری سوگواره پوستر عاشورایی اهواز از برگزاری این سوگواره برای اولین بار به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد و گفت: شرکت برای تمامی هنرمندان کشور آزاد است.

«حجت‌الاسلام محمد پلوزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری اولین سوگواره پوستر عاشورایی اهواز خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره برای اولین بار به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

 

دبیر هنری سوگواره پوستر عاشورایی اهواز با بیان اینکه شرکت برای عموم هنرمندان کشور آزاد است افزود: این سوگواره در چهار موضوع برگزار می‌شود که پیام‌های حماسه عاشورا و سردار عاشورایی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای هنرمندان کشور و دو موضوع روضه‌های خانگی و خیابانی و خوزستان پایتخت موکب‌ها ویژه هنرمندان خوزستانی برگزار می‌شود.

 

وی داوران این سوگواره را مسعود نجابتی، محمد صابر شیخ رضایی و حامد مغروری معرفی کرد و اذعان داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را تا (31 شهریور) از طریق پیام‌رسان واتساپ و ایتا به شماره 09382787316 و یا پست الکترونیکی ahvazsoogvareh99@gmail.com ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام پلوزاده به جوایز این دوره از مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: نفر اول چهار میلیون تومان، نفر دوم سه میلیون تومان، نفر سوم 2 میلیون تومان، نفر چهارم 1.5 میلیون تومان و نفر پنجم یک میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر دریافت می‌کنند و همچنین 15 هدیه 500 هزار تومانی نیز به همراه لوح تقدیر به نفرات بعدی اهدا می‌شود.

 

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس @ahvazsoogvareh99 در اینستاگرام و سایت www.ahvaz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 50-32251547-061 داخلی 110 الی 113 و 09382787316 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 967619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha