لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: باتوجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، رعایت پروتکل های بهداشتی از الزامات مهمی است که باید مدنظر مسئولان باشد.

«غلامرضا منصوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: باتوجه به حساسیت موضوع جلسه ستاد مدیریت کرونا در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران با حضور نماینده کاندیداها برگزار و الزامات بهداشتی به آنها ارائه شده است.

 

وی گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا نکات لازم و  پروتکل‌های بهداشتی و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه برگزاری انتخابات به نماینده کاندیداها داده شد و انتظار است مسئولان برگزاری انتخابات وکاندیدها به این مهم توجه داشته باشند.

 

منصوری به حفظ سلامت مردم در انتخابات، ورعایت نکات بهداشتی اشاره کرد و گفت: ممنوعیت اخذ اثر انگشت در فرایندهای مختلف انتخابات از جمله روز اخذ رای باید مد نظر باشد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تصریح کرد: سالمندان، مادران باردار، افراد دارای بیماری های خاص و زمینه ای(دیابت، فشارخون بالا،آسم،قلبی وعروقی و...) درشعب اخذ رای خلوت و کم تراکم  حضور پیدا کنند تا با مشکل موجه نشوند.

 

وی یادآور شد: دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز به نماینده کاندیداها  ابلاغ شده است و شهروندان هم با رعایت فاصله اجتماعی در روز اخذ رای در پای صندوق رای حاضر شوند.

 

منصوری گفت: انتظار می رود که خانواده ها از همراه بردن کودکان و خردسالان به شعب اخذ رای در این شرایط همکاری لازم را داشته باشند و استفاده از ماسک، همراه داشتن خودکار شخصی، ژل یا محلول ضد کننده عفونی، جهت ضدعفونی دست ها قبل و بعد از رای دادن از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار دهند.

 

وی به رعایت فاصله اجتماعی در کلیه مراحل برگزاری انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: فاصله گذاری اجتماعی در  ورودی، خروجی و صف های نوبت گیری در شعب اخذ رای باید مورد توجه قرار بگیرد و هواداران کاندیداها ازهرگونه تجمع  جهت تبلیغ و نیز بعد از اعلام نتایج خود داری کنند.

 

کد خبر 968700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha