حضور حداکثری فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز پای صندوق های رأی

حجت الاسلام شکری با اشاره اهمیت جایگاه فعالیت فعالان کانون های فرهنگی هنری در عرصه های مختلف گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز پای صندوق های رأی حضور حداکثری دارند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص حضور حداکثری مردم البرز در عرصه انتخابات پیش رو گفت: فعالان کانون های فرهنگی همواره در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری و ... حضور داشته اند.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: روز جمعه 21 شهریور نیز بار دیگر فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور پای صندوق های رأی نشان می دهند که همواره از آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنند و به آن متعهد هستند.

 

وی توضیح داد: انتخاب کاندیدای اصلح که دغدغه رشد فرهنگی، معرفتی و ... استان البرز را داشته باشد و در عین حال متعهد و ملتزم به قوانین اسلام باشد یکی از محورهای اصلی در این انتخابات است.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز تصریح کرد: یکی از اشارات رهبرمعظم انقلاب، همراه بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در این خصوص نیز انتظار می رود در جریان برپایی انتخابات شاهد همراهی نیروهای فعال مسجدی اعم از بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد باشیم.

 

 

 

کد خبر 969364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha