ستاد امربه معروف و نهی از منکر گلستان اقدام زشت نشریه فرانسوی را محکوم کرد

ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گلستان ضمن محکوم دانستن اقدام زشت نشریه فرانسوی؛ دولتمردان آن کشور را به بازنگری در تفکرات و روش ها دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در بیانیه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان گلستان آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ .۹/صف

«اوست خدایی که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برتری دهد هر چند مشرکان ناراضی و مخالف باشند.»

 

نشریه شارلی ابدو فرانسه بار دیگر اقدام به بازنشر کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس رسول الله (صلوات خدا بر او و خاندان پاکش) نمود و بار دیگر با نمایش چهره ضد اسلامی خود موجب خشم و تالم خاطر مسلمانان جهان شد. این اقدام سخیف که با استناد به آزادی بیان رخ داده؛ چارچوب‌های اخلاقی همان جریان فکری را زیر پا گذاشته و از سوی هیچ انسان آزاداندیشی پذیرفته نیست.

 

بی‌شک آنچه پشت پرده این پرونده قرار دارد؛ صرفا اظهار نظر شخصی یک کاریکاتوریست نیست! این اقدام بیش از آنکه بیانگر هر دیدگاه خردمندانه باشد؛ روشنگر این واقعیت است که جبهه شیطان، توانایی رویارویی منطقی و کلامی با شریعت اسلام را ندارد و در نتیجه دست به دامان روش‌های بدوی برای تخریب چهره اسلام شده است.

 

پیامبر عظیم الشان اسلام سالها در برابر ناملایمات، از تمسخر و تحقیر و تهدید و تحریم گرفته تا تلاش برای ترور و نبرد نظامی ایستادگی فرموده و پیام انسان ساز اسلام را برای جهانیان میراث نهاده‌اند و به همین جهت به تعبیر کلام خداوند تبارک و تعالی، جز رحمت برای جهانیان نبوده ... وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ

 

ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان گلستان ضمن محکوم دانستن این اقدام زشت نشریه فرانسوی؛ دولتمردان آن کشور را به بازنگری در تفکرات و روشها دعوت می‌نماید. از مسئولین امر کشور بخصوص وزارت خارجه انتظار دارد نسبت به انتقال مراتب خشم ایجاد شده به دولت آن کشور اقدام شایسته داشته و همچنین کلیه مسلمانان جهان را به واکنش نسبت به اعتراض به این بی‌حرمتی بخصوص در فضای مجازی و رسانه‌ای دعوت می‌نماید تا با نمایش مراتب محبت و مودت خود نسبت به مقام شامخ حضرت رسول؛ به جریانات فکری مسموم جهانی بفهمانند که اقداماتی از این دست صرفا منجر به تبری بیشتر نسبت به نظام‌های غیرتوحیدی و تقویت مراتب تولای ایشان نسبت به پیامبر اکرم (ص) خواهد شد.

 

 

کد خبر 969856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha