۱۹۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در غرب گلستان/ برپایی کارناوال انتخاباتی ممنوع

حق شناس گفت: ۱۹۸ هزار نفر در مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه غرب گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز(چهارشنبه ۱۹ شهریور) در گفتگوی خبری اظهار کرد: استان گلستان در انتخابات اسفندماه ۹۸ با مشارکت 57 درصدی جزو استان هایی بود که بالاترین میزان مشارکت را در کشور به خود اختصاص داد و انتظار داریم در انتخابات دور دوم مجلس که روز جمعه(۲۱ شهریورماه) برگزار می شود  نیز شاهد مشارکت بالای مردم غرب گلستان در انتخابات باشیم.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در شهرستان های بندرترکمن، کردکوی، بندرگز و گمیشان تمام فرآیند انتخابات آماده شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اندیشیده شده است، ادامه داد: برای حفظ  سلامت مردم دانشگاه علوم پزشکی نیز به عنوان عضوی از ستاد انتخابات استان گلستان در نظر گرفته شد تا سلامت عوامل برگزاری انتخابات و رأی دهندگان تضمین شود.

 

وی از مردم خواست در همان ساعات ابتدایی به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات در دوره دوم مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز می شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه می یابد، یادآور شد: در دوره نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان 193  هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که 118 هزار نفر پای صندوق رأی آمدند و میزان مشارکت در این حوزه انتخابیه 61 درصد بوده است.

 

حق شناس با بیان اینکه در حال حاضر 198 هزار نفر در حوزه انتخابیه غرب گلستان واجد شرایط رأی دادن هستند، تأکید کرد: غربالگری سلامت عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی به دو داوطلب انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در غرب استان گوشزد شده است، متذکر شد: نگران راه اندازی کارناوال پس از پیروزی در انتخابات هستیم، هیچ یک از برندگان پس از پیروزی در انتخابات اجازه برگزاری کارناوال را ندارد و به طور قطع چنین اقدامی تخلف محسوب می شود و در نتیجه انتخابات اثرگذار خواهد بود.

 

استاندار گلستان افزود: کاندیداها در صدا و سیما برنامه های خود را ارائه کردند و مردم با دیدگاه های این دو داوطلب آشنا شدند و درخواست داریم که اجازه دهند مردم خود گزینه نهایی را انتخاب کنند.

 

کد خبر 969986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha