توهین نشریه فرانسوی برنامه‌ای منظم برای سلطه بر سرزمین‌های اسلامی است

حجت‌الاسلام حاجتی توهین نشریه فرانسوی را یک حرکت برنامه‌ریزی شده از سوی جبهه استکبار بیان کرد و گفت: هدف اصلی استکبار سلطه بر سرزمین‌های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام احمدرضا حاحتی» شامگاه (پنج‌شنبه 20 شهریور) در مراسم محکومیت هتکای به رسول الله (ص) که در مصلای نماز جمعه اهواز برگزار شد اظهار کرد: مصیبت عاشورا با مصیبت اهانت به ساحت مقدس رسول‌الله چندبرابر شد و این تجمع امت حزب نشانه تجدید بیعت با اهل بیت (ع) است.

 

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: تولی و تبری از صفات بارز مومنین است، انسان واقعی کسی بوده که تولی و تبری را در زندگی خود داشته باشد.

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در این پیام هوشیارانه و دقیق خود فرمودند که باید هوشیار باشیم، قطعا اگر جامعه اسلامی هوشیاری خود را حفظ کند این اهانت‌ها بی‌اثر خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان اینکه موضع‌گیری رهبران فرانسوی عوام فریبی مطلق است افزود: رهبران فرانسه توهین به رسول‌الله (ص) را آزادی بیان می‌پندارند اما زمانی که اندیشمندان موضوع هولوکاست را محکوم کردند آنها را دستگیر و زندانی کردند؛ عاملان قضیه اهانت به پیامبر (ص) سیاست‌های عمیقا ضداسلامی استکبار را پیاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف این اقدامات منحرف کردن اذهان جامعه بشری است ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب این اقدامات از یک توطئه بزرگ خبر می‌دهد و این هشدار مقام معظم رهبری هوشیاری می‌طلبد و لازمه هوشیاری بصیرت است و بصیرت زمانی به‌وجود می‌آید که ایمان، تقوا و عمل صالح همراه با دقت و تعقل به هم آمیخته می‌شوند.

 

امام جمعه موقت اهواز توهین نشریه فرانسوی را یک حرکت برنامه‌ریزی شده از سوی جبهه استکبار بیان کرد و اذعان داشت: هدف اصلی استکبار سلطه بر سرزمین‌های اسلامی است؛ شخصی نمی‌تواند از اهانت به رسول‌الله (ص) صحبت کند اما حادث تروریستی شهادت سردار سلیمانی را نادیده بگیرد، قطعا همه این اتفاقات قطعات مختلف یک پازل برای ضربه زدن به اسلام هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نگران افزایش جمعیت مسلمانان هستند عنوان کرد: جمعیت مسلمان ساکن در اروپا همواره در حال افزایش است، امروزه هیچ شهری در اروپا نیست که یک یا چند مسجد در آن بنا نشده باشد و این نشان از توسعه فرهنگی اسلام است.

 

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه اگر دشمن‌شناس باشیم دیگر فریب خوش رقصی دشمنان را نخواهیم خورد یاد آور شد: چراغ رسول‌الله (ص) همواره روشن‌تر می‌شود، آنهایی که به دنبال خاموش کردن این نور بزرگ هستند هیچگاه به تخیلات خود دست نخواهند یافت.

 

کد خبر 970269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha