ویژه برنامه های ۳۱ شهریورماه در کرمان اعلام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ویژه برنامه های نخستین روز از هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی فرد، صبح یکشنبه(۲۳ شهریور) در شورای هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به تدارک ویژه برنامه هایی برای (31 شهریور) گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس امسال در سراسر کشور روز 31 شهریور انجام می شود.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری افزود: ساعت 8 و نیم تا 9 و نیم برنامه در اختیار استان ها و بعد از آن برنامه کشوری است.

 

 

وی از تدارک زیرساخت های لازم برای ایجاد این ارتباط در استان خبر داد و بیان کرد: همچنین نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس برپا می شود و ارتش هم نمایشگاهی در هوانیروز در حال تهیه و آماده سازی دارند  زیرا تجهیزاتی به نمایش می گذارند که امکان حضور آن در موزه دفاع مقدس نیست.

 

 

مهدوی فرد با اشاره به اینکه قرار بود دستگاه ها برنامه های خود را تا 20 شهریورماه ارائه دهند؛ اظهار داشت: فقط ارتش و ارشاد برنامه های خود را ارائه دادند در حالیکه شرح وظایف کمیته ها صورت گرفته و برنامه های خود را ارائه دادند و کار خود را شروع کرده اند. 

 

 

وی ادامه داد: در مجموع 96 برنامه برای چهل سالگی دفاع مقدس پیش بینی و تصویب شده است از جمله اینکه بانگ الله اکبر شب 31 شهریور ماه از موزه دفاع مقدس طنین انداز و ارتباط مستقیم از گلزار شهدا و مزار حاج قاسم به صورت زنده از صدا و سیمای کرمان پخش می شود.

 

 

این مسئول بازدید از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس استان با حضور استاندار و امام جمعه  و رژه موتوری مجموعه نظامی و بسیج در 31 شهریور ساعت 9 صبح از بیت الزهرا تا گلزار شهدا را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

 

 

در این نشست محمدجوادفدایی، استاندار کرمان با ابراز تأسف از عدم حضور تعدادی از مدیران در این جلسه؛ بیان کرد: برنامه های مختلف و متنوع برای بزرگداشت هفته دفاع در نظر گرفته شده است که مهمترین آن جلسه 31 شهریور ماه با  تجلیل از پیشکسوتان و دیدار تصویری با مقام معظم رهبری و استماع بیانات ایشان است که امیدواریم به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگی شود که مدعوین شرکت کنند و به خوبی از این فرصت استفاده شود.

کد خبر 970979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha