برگزاری مسابقه کتابخوانی/ کرونا فرصتی برای استفاده از فضای مجازی در امور فرهنگی

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام«بهنام حبیبی» با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا سبب لغو بسیاری از برنامه ها شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کار فرهنگی و آموزشی هیچ گاه نباید تعطیل شود و در این شرایط ما از فرصت فضای مجازی برای انجام کارهای فرهنگی بهره گرفته ایم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) افزود: در این راستا ما به منظور جلوگیری از تجمع در مسجد و حفظ سلامت اعضا برنامه ها را در فضای مجازی برگزار می کنیم که با استقبال خوب اعضا و اهالی محله و نمازگزاران روبرو شده است.

 

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتاب مورد نظر در فضای مجازی به علاقمندان معرفی می شود و شرکت کنندگان با مطالعه کتاب به سوالات مسابقه پاسخ می دهند.

 

این مقام مسئول همچنین از برگزاری مسابقه عکس ویژه اربعین نیز خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه پیاده روی اربعین است که در فضای مجازی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: شرکت کنندگان عکس ها را در کانال کانون بارگزاری می کنند و از بین آنها به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع)، برگزاری این مسابقات را راهی برای تبیین فرهنگ عاشورایی و سیره اهل بیت(ع) دانست و بیان کرد: قیام عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره در جامعه به ویژه در بین نسل های جوان و نوجوان تبیین شود.

کد خبر 973278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha