۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بیش از ۴۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در سطح استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار «اباذر سالاری» ظهر امروز در نشست خبری که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امسال برگزاری هفته دفاع مقدس حال و هوای دیگری دارد، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس وجود دارد اما با تمام توان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، عنوان کرد: بیش از 500 برنامه در سراسر استان هرمزگان توسط رده‌های مختلف سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

 

وی با ذکر این نکته که هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز می‌شود ابراز داشت: در اولین روز از هفته دفاع مقدسف ارتباط ویدیو کنفرانسی رزمندگان، جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

 

سردار سالاری با بیان اینکه بیش از 40 پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در سطح استان انجام می‌شود، بیان داشت: پروژه‌ها در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، ساخت منازل برای محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد، ساخت مدرسه و پروژه‌های عمرانی، احداث مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یکی از اولویت‌های سپاه در این ایام را رفع محرومیت در حوزه آب شرب دانست و تشریح کرد: در هفته دفاع مقدس گروه‌های جهادی به مناطق مختلف استان هرمزگان به خصوص مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند. این گروه‌ها برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دارند.

 

وی در پایان با بیان این نکته که برگزاری یادواره شهدا در سطح استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهرستان بندرلنگه اجرا خواهد شد، گفت: دیدار فرماندهان و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و تجدید پیمان با شهدا و مقام عظمای ولایت از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 973361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha