اورژانس هوایی در خراسان شمالی مستقر می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: فردا، شاهد استقرار و افتتاح اورژانس هوایی و اولین پرواز آن در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی؛ «احمد برادران» امروز یک شنبه (30 شهریورماه) در جلسه هماهنگی استقرار اورژانس هوایی گفت: یکی از آرزوهای دیرینه منطقه، استقرار اورژانس هوایی است که جزو ضرورت های زندگی امروزه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بیان کرد: آمار حوادث در حوزه جاده ای بنا به دلایل مختلفی همچون فرهنگ ترافیکی، وجود مناطق مرزی، صعب العبور بودن و مشکلات هندسی جاده ها، بالاست لذا با پیگیری های استاندار، نمایندگان مجلس و دانشگاه علوم پزشکی شاهد اولین پرواز اورژانس هوایی خواهیم بود.

 

برادران خاطرنشان کرد: استقرار اورژانس هوایی موجب می شود تا در ارائه خدمات کیفی و سریع اقدام شود و این خدمات ویژه خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: استقرار اورژانس هوایی به عنوان یک حرکت و گفتمان عمومی تلقی می شود پس خدمات آن باید توسط دستگاه های اجرایی تسهیل شود.

 

وی اظهارداشت: خدمات اورژانس هوایی صرفا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس نیست بلکه تمامی دستگاه ها موظف هستند در جهت اجرا و درخواست مطالبات کمک کنند.

 

برادران محل فعلی استقرار اورژانس هوایی را فرودگاه بجنورد اعلام کرد و گفت: در تمامی شهرستان ها، بخش ها و روستاها باید پیش بینی های لازم در جهت شناسایی کانون های بحران انجام شود.

 

 

 

کد خبر 973685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha