دفاع مقدس برگ زرینی از ایستادگی در برابر توطئه و فشارهای دشمن است

سردار وحیدی با بیان اینکه دفاع مقدس واقعه مهم و امر ضروری در انقلاب محسوب می شود، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی از ایستادگی در برابر توطئه و فشارهای دشمن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار احمد وحیدی در حاشیه مراسم تجلیل از یک پیشکسوت دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: دفاع مقدس برگ زرین و مهمی از تاریخ انقلاب و حیات ملت ما است.

 

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری در انقلاب محسوب می شود که تداوم انقلاب را برای ما یادآوری می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که بزرگانی را از دست داده ایم و به مفهوم دیگر به دست آورده ایم. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و بزرگی های ملت ایران است.

 

سردار وحیدی اظهار کرد: ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی ها کمر خم نمی کد و با قدرت در مقابل دشواری های این راه عزت ایستاده است و پیروزی های بزرگی را در پس این ایستادگی به دست آورده و به دست می آورد.

 

وی گفت: امروز نیز برگ دیگری از تاریخ ماست که با ایستادگی در برابر توطئه ها و فشارهای دشمنان سرافرازانه یکی پس از دیگری دشمن را در جبهه های مختلف با شکست مواجه می کند. دفاع مقدس یادآور تمام این پیروزی ها است که در این دفاع برای ما به دست آمد.

 

کد خبر 974058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha