لزوم اجرای برنامه های جایگزین اربعین حسینی در گلستان

حجت الاسلام ولی نژاد به لغو مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی برای پیشگیری از کرونا اشاره کرد و گفت: باید برنامه های جایگزین برای اربعین حسینی در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز(چهارشنبه 2 مهر) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان اظهار کرد: در اربعین حسینی باید رسانه ملی و رسانه های عمومی و فضای مجازی در بحث اغنایی وارد شوند تا نتیجه موردانتظار حاصل شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع کرونا پیاده روی اربعین حسینی در کربلا و مشهد مقدس لغو شده است و باید در حوزه اطلاع رسانی به بخش های جایگزین نیز توجه شود و اغنای مردم در دستور کار قرار  گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه با توجه به لغو برنامه پیاده روی اربعین حسینی و مشهد مقدس باید جامعه را با برنامه های جایگزین اغنا کرد، افزود: در مسئله شیوع کرونا تناقض ها نیز باید مد نظر قرار بگیرد و پروتکل های بهداشتی در تمامی شرایط و موقعیت ها رعایت شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: در ایام اربعین پیشنهاد مشخص ما این است که بستری ایجاد شود تا در اربعین حسینی نیز مانند ماه محرم برنامه ها به شکل هماهنگ و با حفظ پروتکل های بهداشتی اجرا شود و مردم نیز بتوانند در برنامه های جایگزین حضور یابند و نیاز معنوی آنها تأمین شود.

 

کد خبر 975097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha