مشکلات اقتصادی و بیکاری  در استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان ایلام نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» صبح امروز جمعه در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان ایلام در حوزه نفت و گاز و منابع خدادادی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکل بیکاری و اشتغال در استان ایلام شد.

 

وی گفت: شرایط تحریم و تورم، مشکل اقتصادی و بیکاری در استان را تشدید کرده است و این موضوع در سال جهش تولید نیازمند برنامه ریزی و تلاش مسئولان برای پاسخ به جوانان جویای کار است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: آمار رسمی اعلام شده بیکاری در استان ایلام با آنچه در جامعه می ببینم هم خوانی ندارد، در بسیاری از خانواده‌ها چندین بیکار وجود دارد.

 

وی گفت: وضعیت آسیب‌های اجتماعی خصوصاً آمار خودکشی در استان ایلام بالا است.

 

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر مردم  استان وارد کرده و سفره مردم را کوچک کرده است که در چنین شرایطی نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد با تمام توان خود در حال خدمت و کاستن از مشکلات نیازمندان هستند.

 

«علی اکبر بسطامی» ادامه داد: سفر بختیاری به استان ایلام نشان دهنده توجه جدی کمیته امداد به رفع مشکل مسکن نیازمندان در  ایلام است.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه عصر پنجشنبه سوم مهرماه با استقبال استاندار ایلام و جمعی از مسوولان در سفری ۲ روزه وارد استان ایلام شد.

 

مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد خمینی(ره) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه را همراهی می کنند.

 

بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، حضور در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان و کلنگ زنی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در برنامه سفر ۲ روزه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام قرار دارد.

کد خبر 975777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha