حذف بیش از یک هزار فرم کاغذی در شهرداری شیراز

دودمان گفت: بیش از یک هزار فرم کاغذی در شهرداری شیراز وجود دارد که با تشکیل کارگروه مشترک معاونت مالی و اقتصادی، اداره کل امور اداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و حرکت به سمت شهرداری الکترونیک حذف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (شنبه 5 مهر) از حذف کاغذ از سایت‌های اداری شهرداری شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: بر این اساس، شهرداری شیراز موظف به استفاده از سیستم paper less شده است.

رئیس کمیسیون هوشمند سازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بیش از یک هزار فرم کاغذی در شهرداری شیراز وجود دارد که با تشکیل کارگروه مشترک معاونت مالی و اقتصادی، اداره کل امور اداری، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و حرکت به سمت شهرداری الکترونیک حذف خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای اجرا و تصویب این طرح در صحن شورای اسلامی شهر شیراز فرصت 45 روزه در نظر گرفته شده است و کارگروه به کمیسیون هوشمندسازی نیز گزارش هفتگی خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی گفت: برای هوشمند سازی مشاغل این حوزه، گزارش سازمان میادین و ساماندهی مشاغل از جمله مکانیزه کردن صندوق‌های بازارچه، سامانه پرداخت و تنظیم قرارداد و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

دودمان ادامه داد: شهرداری شیراز باید به تهیه RFB نیز اقدام کند و در مدت چهار ماه، فرآیندهای سیستمی در نظر گرفته شده مرتبط با موضوعات درخواست بودجه، برآورد، مناقصات، انعقاد قرارداد و چرخه نظارت بر اجرا به صورت یک سامانه یکپارچه و تحت وب را برای ارائه به کمیسیون شورا آماده کند.

وی تاکید کرد: توسعه نرم‌افزاری سامانه ارتباط مردمی 137 با هدف تحلیل، پردازش و داده ‌کاوی و توسعه نرم افزار موبایلی و اپلیکیشن‌های دسترسی مبتنی بر اینترنت از دیگر موضوعات هوشمندسازی است که باید مورد توجه قرار داده شود.

کد خبر 976112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha