خانواده شهید « اسکندر نیازی» تکریم می شوند

ابدالی پور گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز در منزل شهید «اسکندر نیازی» برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور»  در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، گفت: طرح « سه شنبه های تکریم»  به عنوان رویداد محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و  با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این طرح در استان همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

وی افزود: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداو ایثارگران و  نیز الگو سازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله اجرا می شود.

 

ابدالی پور: همچنین  تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی،  ترویج فرهنگ ایثار شهادت ، ترویج ارزش های ناب دینی و اسلامی از دیگر اهداف طرح سه شنبه های تکریم است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: در ادامه طرح ملی سه شنبه های تکریم امروز (۵ مهر) در منزل شهید «اسکندر نیازی» برگزار می شود.

کد خبر 976232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha