خانواده شهیدان زاهدی، میزبان این هفته سه‌شنبه‌های تکریم

مظاهری گفت: چهاردهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در منزل خانواده شهیدان زاهدی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو‌ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: چهاردهمین هفته از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در منزل خانواده شهیدان زاهدی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهاردهمین هفته سه شنبه های تکریم استان چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه 8 مهرماه جاری با تکریم خانواده شهیدان زاهدی برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در این آیین تکریم «ابراهیم شریفی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

 

مظاهری تصریح کرد: در این دیدار از منوچهر زاهدی پدر شهیدان سعید، بهرام و حمید زاهدی با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل می آید.

 

کد خبر 977213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha