جبهه دوران دفاع مقدس به مثابه دانشگاه تربیت روح و جسم بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جبهه ها در دوران هشت سال دفاع مقدس، محیط تربیتی بود و رزمندگان قبل از انجام عملیات ها، در کلاس های عقیدتی و معرفتی شرکت می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «علی اکبر انصاری راد» در ویژه برنامه هایی با عنوان «سفره شهدا» در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه، عموم مردم درمسجد مهدی موعود و مسجد محله نخل پیرمرد بندرعباس اظهار کرد: جبهه در دوران هشت سال دفاع مقدس، محیط تربیتی بود و رزمندگان قبل از انجام عملیات ها، در کلاس های عقیدتی و معرفتی شرکت می کردند و سپس آموزش های مختلف نظامی را فرا می گرفتند.

 

وی در ادامه از هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان دانشگاه انسان سازی یاد کرد و افزود: مردم در این مدت هر چه در توان داشتند حتی فرزندان خود را فدای کشور و انقلاب کردند و جبهه ها به دانشگاه تربیت روح و جسم تبدیل شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: جنگ توسط دشمن به ما تحمیل شد و شاید تنها جنگی است که بلوک غرب و شرق با اتحاد یکدیگر علیه نظام نوپای ایران اسلامی به حمایت از رژیم بعث پرداختند، اما پاسخی جز شکست از ملت واحد ایران عایدشان نشد.

 

حجت‌الاسلام انصاری راد در پایان گفت: تبعیت از ولی زمان و ثبات قدم رزمندگان در راهی که برای دفاع از وطن و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و رهبری انتخاب کرده بودند، مانع از دستیابی معاندان به اهداف شوم‌شان شد؛ لذا دفاع، امر مقدسی است که در هشت سال جنگ تحمیلی توسط نیرو‌های مسلح و آحاد مردم در اوج خود انجام شد.

 

گفتنی است؛ در پایان این ویژه برنامه از دو خانواده شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

کد خبر 977859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha