آستان قدس رضوی آماده رعایت پروتکل ‌های بهداشتی با هر شرایطی است

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که آستان قدس رضوی ماهیانه دو میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی در جهت حفظ سلامت زائران هزینه می‌کند، گفت: ما آماده رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هر هزینه و شرایطی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «احمد مروی» امروز (10 مهر) در جلسه مشورتی دهه آخر صفر که در حرم مطهر رضوی برگزار شد؛ گفت: هرساله در ایام دهه آخر صفر جمعیت قابل توجهی ازعاشقان اهل بیت(ع) برای زیارت امام هشتم(ع) به مشهد می آمدند؛ اما امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا با شرایط خاصی مواجه هستیم.

 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که آستان قدس رضوی تابع ستاد کرونا بوده و هست؛ افزود: آستان قدس آمادگی این را دارد تا رواق‌های حرم رضوی را با رعایت صد در صدی پروتکل‌های بهداشتی باز کند اما ما تابع ستاد ملی  مبارزه با کرونا هستیم؛ تغییر وضعیت آب و هوا، بارندگی‌ها و سرما، شرایط سختی را برای میزبانی شایسته از زائران فراهم می کند.

 

وی ادامه داد: با وزیر بهداشت چندماه پیش به منظور بازگشایی رواق‌ها با رعایت دستورالعملهای بهداشتی گفت‌وگویی داشتم و از ایشان خواستم پروتکلهای بهداشتی برای بازگشایی رواق‌ها را به آستان قدس ارائه دهند؛ آستان قدس رضوی ماهیانه دو میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی در جهت حفظ سلامت زائران، هزینه می‌کند.

 

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که از همراهی و همدلی مسئولان دستگاه‌های مختلف استان تقدیر و تشکر می کنم؛ گفت: اولویت نخست آستان قدس رضوی حرم رضوی، زائر و زیارت است بنابراین ما آماده رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هر هزینه و شرایطی هستیم.

 

 

کد خبر 978409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha