ترمینال فرودگاه جهرم به زودی افتتاح می شود

جعفرزادگان گفت: با اتمام پروژه محوطه ‌سازی و ایجاد جاده ‌های دسترسی، ترمینال جدید فرودگاه جهرم تا چند ماه آینده جهت خدمت رسانی به مسافران به بهره ‌برداری می رسد.

«مهدی جعفرزادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به رو به پایان بودن احداث ترمینال جدید فرودگاه جهرم گفت: ترمینال جدید الاحداث فرودگاه جهرم به مساحت هزار و 500 متر مربع اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

 

مدیر فرودگاه جهرم با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این پروژه، افزود: این پروژ با مبلغ حدود 30 میلیارد ریال از منابع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عملیاتی شده ‌است.

 

وی ادامه داد: ترمینال جدید فرودگاه شهرستان جهرم با مبلغ 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به این مرحله رسیده است.

 

جعفرزادگان همچنین از آغاز پروژه محوطه‌سازی و ایجاد جاده‌های دسترسی ترمینال جدید فرودگاه جهرم خبر داد  و گفت: عملیات رفع معارض و خاکبرداری پروژه محوطه سازی و ایجاد جاده‌های دسترسی ترمینال جدیدالحداث فرودگاه جهرم آغاز شده است.

 

مدیر فرودگاه جهرم خاطرنشان کرد: با اتمام پروژه محوطه ‌سازی و ایجاد جاده‌های دسترسی، این ترمینال تا چند ماه آینده برای خدمت رسانی به مسافران به بهره ‌برداری می رسد.

کد خبر 978438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha