سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به استان در حد شعار  نباشد

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: امیدواریم سفر کمیسیون انرژی مجلس به استان ایلام منشاء خدمات و ایجاد تحول در استان باشد و درحد شعار، عکس و فیلم نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان دهلران، اظهار کرد: امیدواریم آثار سفر اعضای کمسیون انرژی مجلس به استان ایلام در کوتاه مدت و بلندمدت  برای استان و مردم  مشهود باشد.

 

امام جمعه شهرستان دهلران بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی(ع) هستیم، اربعین در آموزه های دینی دارای اهمیت فراوانی است و اولین اربعین امام حسین(ع) نقطه عطفی برای حفظ اسلام بود و تا قیامت ادامه دارد.

 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، ضروری است که هر خانه یک حسینیه باشد و اعمال اربعین را در منازل خود برگزار کنیم.

 

امام جمعه شهرستان دهلران عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی، حق بازسازی دهلران به خوبی ادا نشد و خیلی زود پرونده بازسازی دهلران بسته شد، درحالی که ساخت و سازهای زیادی باید انجام می شد از هیئت دولت می خواهم که پرونده بازسازی دهلران را مفتوح کند و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه چندین وزیر و معاون وزیر و استاندار از جاده های مواصلاتی شهرستان دهلران بازدید و قول رفع مشکلات جاده ای جهت کاهش تصادفات دادند،گفت: متاسفانه  مسئولان تنها وعده دادند و دریغ از یک کیلومتر جاده دو بانده و تصادفات مرگبار در جاده های شهرستان دهلران غیر قابل جبران و توجیه است.

 

 موسوی افزود: بی اعتنایی و بی توجهی مسئولان به این جاده ها، عامل بروز تصادفات است که باید وزیر راه هرچه سریعتر اقدام فوری در خصوص مشکلات جاده ای دهلران در دستور کار خود داشته باشد.

 

امام جمعه دهلران اظهار کرد: جهش تولید نیازمند کار جهادی و انقلابی و دلسوزی است و با پاس کاری کارها به گردن یکدیگر، به جایی نمی رسد از استاندار محترم ایلام می خواهیم که شخصا ورود کند و مشکل گازوئیل کشاورزان در حال کاشت محصول را رفع کند.

 

موسوی با اشاره به اینکه درخواست های همیشگی مردم شهرستان دهلران، نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها است، خاطرنشان کرد: افزایش سرسام آور قیمت اجناس  مورد نیاز مردم در شهرستان غیر قابل قبول است  و امیدواریم مسئولان مرتبط  برای حل مشکلات قیمت های چاره اندیشی کنند.

کد خبر 978647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha