پساب خروجی تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر ورامین مورد بازدید قرار گرفت

در این بازدید بررسی مشکلات پساب خروجی واحدهای آلاینده و تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر مورد توجه قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، این بازدید در جهت رفع مشکلات حاصل از پساب خروجی واحدهای آلاینده وتصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر که مورد اعتراض کشاورزان و دامداران قرار گرفته و نیز ارائه راه کارهای عملیاتی انجام شد.
حسن میرزایی رئیس اداره صمت ورامین، در حاشیه این بازدید گفت: در تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چرمشهر برخی مشکلات وجود دارد که طی جلسات متعدد موضوع بررسی شده اما برخی مشکلات هنوز حل نشده باقی مانده است که متاسفانه مشکلاتی را برای کشاورزان و دامداران ایجاد نموده .
وی یکی از راه‌های رسیدن به توسعه پایدار و کاهش اثرات نامطلوب محیط زیست را بهبود و توسعه روش‌های تصفیه فاضلاب دانست و ابراز امیدواری کرد: واحدهای صنعتی با رعایت مسائل زیست محیطی و پیش تصفیه و دانه گیر به توسعه پایدار شهرستان و حفظ محیط زیست کمک بیشتری نمایند.
این بازدید با حضور نماینده فرمانداری ورامین و ادارات صمت ، منابع طبیعی ، محیط زیست و مدیر شهرک صنعتی چرمشهر  در مسیر خروجی تصفیه خانه انجام شد که ضمن بازدید میدانی از محل عبور پساب خروجی تصفیه خانه در منطقه حفاظت شده در راستای رفع مشکلات به وجود آمده برای کشاورزان و دامداران منطقه تصمیماتی اتخاذ گردید.

کد خبر 978910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha