بازديد ايمني ۱۵۶پست برق در شهرستان دلیجان

مدیرتوزیع برق دلیجان از بازدید ایمنی ۱۵۶پست برق دراین شهرستان طی ۶ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «عبدالله بختیاری» با اشاره به اهمیت برق رسانی به همه مناطق شهری و روستایی در جمع خبرنگاران گفت: در این راستا ایمنی و رفع مشکلات احتمالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بازدیدهای ایمنی از برنامه های این اداره در طول سال است.

 

مدیرتوزیع برق شهرستان دلیجان با اشاره به اینکه این بازدید منجر بهرفع مشکلات و نواقص احتمالی می شوند، افزود: تعمير 14کیلومتر شبكه برق، اصلاح 2 كيلومتر شبكه فشار متوسط به روش خط گرم، احداث 5 پست هوایی و552 متر شبكه فشار متوسطآ 627 متر شبكه فشار ضعيف و تبديل28 کیلومتر سيم مسي به كابل خودنگهدار از جمله اقدامات انجام شده طی 6ماه سال جاری بوده است.

 

وی به اجراي پروژه تامين برق ايستگاه گاز جاده اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: اجراي پروژه تامين برق مجتمع مهر و ماه با نصب يك دستگاه ترانس و احداث 300 متر شبکه برق از دیگر برنامه های انجام شده طی مدت مذکور بوده است.

 

این مقام مسئول نظافت و آچار كشي 134 پست، ژاكت زني 35 پايه فرسوده شبكه فشار ضعيف، جابجايي10 ترانس فول بار و كم بار، تعمير 6 ترانس توسط كارگاه تعمير ترانس، اصلاح ولتاژ برق 114مشترك بر اساس گزارشات كنتورهاي فهام و قرائت با پروپ را از دیگر فعالیت های انجام شده برشمرد.

 

مدیرتوزیع برق شهرستان دلیجان تعداد مشترکین برق این شهرستان را 32 هزار و 345 مشترک دانست و بیان کرد: 409 انشعاب طی 6ماه نخست سال جاری به متقاضیان واگذار شده است.

 

بختیاری گفت: 266 مشترک صنعتی و 166مشترک کشاورزی، 36 مشترک تجاري واداري، 5 مشترک جایگاه سي ان جي و 11مولدخود تامين در طرح های پیک سایی تابستان  شرکت توزیع برق در شهرستان دلیجان مشارکت داشته اند.

 

وی ضمن تقدیر از این عزیزان بیان کرد: مشارکت در این طرح علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، بسته های تشویقی را برای این عزیزان به همراه داشته است.

کد خبر 979044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha