تجهیزات آتش نشانی جهرم تامین شود

حجت الاسلام مدبر با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان در جهرم، گفت: در حالی که شهرداری مجوز احداث ساختمان های چندین طبقه را می‌دهد اگر در طبقه هایی با ارتفاع بیشتر آتش سوزی رخ دهد تجهیزات آتش نشانی جهرم امکان کنترل آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در دیدار پرسنل سازمان آتش نشانی شهر جهرم گفت: خداوند فرموده‌ آتشی که در دنیا با آن سر و کار دارید یادآوری و اسباب تذکر برای آخرت و آتش دوزخ قرار داده شده است.
 

امام جمعه جهرم با اشاره به خدمات ویژه سازمان آتش نشانی در راستای کمک به نجات جان و مال انسان ها، افزود: موفقیت هر مجموعه مرهون نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات آن است.

 

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت از وظایف پرسنل آتش نشانی است، بیان کرد: باید در اموری که احساس می‌کنید حالت خطرناکی دارد فراتر از نامه و هشدار پیگیر باشید.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانان در جهرم، عنوان کرد: در حالی که شهرداری مجوز احداث ساختمان های چندین طبقه را می‌دهد اگر در طبقه هایی با ارتفاع بیشتر آتش سوزی رخ دهد تجهیزات آتش نشانی جهرم امکان کنترل آن را ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا شهرداری باید به فراخور ظرفیت شهر اقدام به مجوز احداث ساختمان ها با ارتفاع بیش از حد بدهد، تصریح کرد: شهرداری در این زمینه یا مجوز ندهد و در غیر این صورت به فکر این مسائل باشد.

 

امام جمعه جهرم در پایان با اشاره به تلاش ها و جان فشانی های پرسنل آتش نشانی در حفظ جان انسان ها، تصریح کرد: شهدای آتش نشان خود را فدا کرده و پروانه وار سوختند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.

 

کد خبر 979373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha