دوازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند آذر ۹۹ برگزار می‌شود

دوازدهمین همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند آذرماه ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ همایش ملی فرماندهی و کنترل هوشمند؛ بحران‌های فراگیر از ۲۲ تا ۲۳ آذرماه سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.

محورهای این همایش شامل: مبانی نظری و مدلهای پایه، فرماندهی و کنترل بحران‌های فراگیر و غیر مترقبه، سیاست‌ها، راهبردها و معماری، مدل سازی و شبیه سازی بازی‌ها و بازی جنگ، چرخه نظام، فضای سایبر، زیرساخت‌ها  و کنترل یکپارچه، علوم و فناوری‌های نو ظهور، فرماندهی و کنترل صنعت نسل چهارم و آموزش و توسعه سرمایه انسانی در فرماندهی و کنترل می باشد.

این همایش با دریافت و داوری مقالات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به همت انجمن فرماندهی و کنترل، مخابرات، رایانه و اطلاعات ایران و به میزبانی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار خواهد شد و مهلت ارسال مقالات نیز تا پایان مهرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

دانشگاههای صنعتی شریف و صنعتی امیر کبیر، شهید بهشتی، تهران و دانشگاههای نظامی عالی دفاع ملی، افسری امام علی(ع)، شهید ستاری و امام حسین(ع) و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح و نیروهای نظامی و انتظامی و شرکت ملی نفت ایران، ایرانسل و همراه اول، شهرداری تهران و سازمان خدمات آتش نشانی و هلال احمر، سازمان فضایی و شرکت توزیع برق و ...  از جمله شرکت کنندگان در این همایش خواهند بود.

کد خبر 979858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha