حضور آگاهانه و جریان‌ساز در فضای مجازی ضروری است

امیر سرتیپ دوم ستاد پرویز با تاکید بر نقش دوره­‌های بصیرت افزایی در ارتقاء بصیرت و هوشیاری خانواده های کارکنان پدافند هوایی، گفت: با حضور فعال، آگاهانه و جریان‌ساز در فضای مجازی باید در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،امیر سرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» در دوره بصیرت خانواده های کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق که در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت افزایی کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق و خانواده های آنان یکی از اولویت های این یگان است و لزوم برگزاری مستمر این دوره ها، در بصیرت افزایی و دشمن شناسی کارکنان بسیار مهم است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی و دسیسه­‌های دشمنان انقلاب، دوره­‌های بصیرت افزایی نیاز امروز کارکنان و خانواده های ما به شمار می‌­آید و با برگزاری مستمر این دوره­‌ها و ارتقاء بصیرت و هوشیاری کارکنان است که دشمن نتوانسته در بدنه ارتش نفوذ کند.

 

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) چندین سال است که در گفتمان های خود هوشیاری در فضای مجازی را مطالبه و دغدغه  فرهنگی و غفلت  از آسیب های فضای مجازی را گوشزد می کنند و این فرمایش فرماندهی معظم کل قوا برای ما به عنوان سربازان ایران اسلامی، یک فرمان لازم الاجرا تلقی و وظیفه داریم با حضور فعال، آگاهانه و جریان‌ساز  در فضای مجازی در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی تلاش کنیم و هرکس به اندازه وسع، توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.  

 

حجت الاسلام«روشندل بیلندی» رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شرق نیز با بیان ضرورت کوچ از فضای حقیقی به فضای مجازی و شرایط فعلی حاکم برکشور به لحاظ شیوع بیماری و ویروس منحوس کرونا و لزوم حفظ سلامتی آحاد کارکنان و خانواده های آنان، اظهار کرد: امسال دوره بصیرت خانواده ها به صورت مجازی و کاملا متفاوت با سال‌ های گذشته به مدت ۴ روز با عضویت خانواده های کارکنان (زوجین) در کانال دوره بصیرت شرق و  با هدف تقویت بینش دینی و اخلاقی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، تقویت بنیه اعتقادی و معنوی و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و فضای مجازی برگزار شد.

 

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری دوره های بصیرت افزایی به ویژه برای خانواده‌ها افزود: این دوره‌ها و کلاس‌ها موجب تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌ها می شود.

 

حجت الاسلام روشندل بیلندی در ادامه بصیرت افزایی را راهکار واکسینه کردن جامعه در برابر نفوذ دانست و گفت: بصيرت افزايي موجب ارتقاء بینش دینی و معرفتی کارکنان و سبب تعالی رفتار می شود.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شرق بیان کرد: نیروهای مسلح  به عنوان بازوان توانمند نظام اسلامی، همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و خواهند بود و با خانواده‌های متدین و مستحکم خود در برابر هجوم دشمنان مقاومت کرده و آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.

کد خبر 980026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha