اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کنونی کشور

حجت الاسلام جعفری اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کنونی کشور خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز کشور به بیگانگان را از بین برده و ما را به یک کشور مستقل اقتصادی تبدیل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «امیرقلی جعفری» شامگاه (سه شنبه ۱۵ مهر) در شورای اداری شهرستان بروجن که در فرمانداری بروجن برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت داشتن در جمهوری اسلامی تعهدی به خدا و مردم است، گفت: بر این اساس مسئولین باید با همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات تلاش کنند.

 

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید مردم را در این شرایط حساس کنونی ناامید و پژمرده کرد، افزود: تحریم های ظالمانه دشمنان و مشکلات کرونا شرایط خاصی در کشور ایجاد کرده است اما قطعاً می توان از شرایط سخت عبور کرد.

 

وی با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی با بیگانگان به سر می برد، اظهار کرد: با همه این مشکلات و با همت مردم و مسئولین، کشور با همه توان خود ایستاده و مبارزه می کند.

 

حجت الاسلام جعفری اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات اقتصادی کنونی کشور خواند و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی نیاز کشور به بیگانگان را از بین برده و ما را به یک کشور مستقل اقتصادی تبدیل می کند.

 

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی راه اندازی ادامه پروژه انتقال آب بن-بروجن و تخصیص شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه آهن استان را از شاخص ترین اقدامات استانی در ماه های اخیر برشمرد.

 

وی بر تلاش بی وقفه مدیران برای تکمیل پروژه ها و رفع مشکلات جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: تعطیل کردن پروژه ها و برنامه ها به دلیل سال آخر دولت خیانتی بزرگ به انقلاب و مردم است.

 

کد خبر 980506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha