وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولان آموزش و پرورش بدانند که با اجرای ۲۰۳۰ سرباز برای دشمن تلید خواهند کرد و باید سند تحول بنیادین را جایگزین این طرح ننگین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (16 مهر) در نشست با ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: در جامعه بشری اصنافی وجود دارند که هر صنف به کاری مشغول است و یکی از فایده های جامعه بشری نیز همین است که هر انسان به حسب استعداد و میل خودش شغلی انتخاب کرده و در تبادل با دیگران، نیازهایش را برطرف می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به متصدیان صنف فرهنگ گفت: این افراد باید ببینند که تولیداتشان در راستای اهداف دشمن است و یا برنامه هایشان در راستای تربیت سربازان امام زمان(عج) قرار دارد.

 

وی به بحث زمین‌گیر شدن انسان اشاره کرد و افزود: انسان اگر درگیر مسائل اخلاقی، مواد مخدر، فساد و شراب و غیره شود و به این نوع مسائل عادت کند قطعا زمین‌گیر خواهد شد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم ترین دستگاه اجرایی است که باعث تحقق آرمان های انقلاب اسلامی می شود، ادامه داد: قبل از آموزش و پرورش باید خانواده ها اقداماتی انجام دهند و بعد از آموزش و پرورش باید حوزه علمیه و دانشگاه ها به میدان بیایند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ اجتماعی عام بهترین مربی برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، افزود: اگر فرهنگ عمومی از معروف و پند و اندرز و اخلاق اسلامی ساخته شده باشد قطعا فرزندان ما رشد فوق العاده ای خواهند داشت و در این راستا شاهد تحقق آرمان ها خواهیم بود.

 

وی در ادامه بیان کرد: خانواده ها قبل از اینکه به دنبال جمع کردن پول و ثروت برای نوجوانان و جوانان خود باشند باید به تقویت مباحثی هم چون اخلاق، رفتار، عقیده و سیاست و درایت در فرزندان خود توجه ویژه ای کنند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش وظیفه اش تربیت نیرو برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است، ادامه داد: متاسفانه خبرهایی به گوش می رسد که آموزش و پرورش با اجرای 2030 به دنبال تولید سرباز برای دشمنان است و آموزش و پرورش باید هوشیار شود و سند تحول را جایگزین طرح 2030 کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید کلاس های دختران و پسرانی که به سن بلوغ رسیده اند را از هم جدا کنند و متاسفانه می شنویم که برخی از معلمان و اساتید به جای راهنمایی کردن باعث گمراه شدن شاگردانشان می شوند.

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را باید از گزند دشمنان حفظ کنیم، افزود: جوانان و نوجوانان امروز مسئولان آینده کشور هستند و باید طرحی در آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها برای حفظ نوجوانان و جوانان کشور اجرایی کنیم تا از شر این دنیای ابلیس و شیطان در امان بمانند.

 

آیت الله عبادی در پایان اظهار کرد: دشمن از طریق مختلف برای جوانان و نوجوانان ما دام پهن کرده است و باید هوشیار باشیم و از طریق رسانه ها و سیاست مانع به دام افتادن جوانان و نوجوانان در تله دشمن شویم.

کد خبر 980645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha