توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مواسات عشایری چهارمحال و بختیاری

ایزدی از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند عشایری چهارمحال و بختیاری طی رزمایش مواسات خبر داد و گفت: در این ایام گروه های جهادی با حضور در مناطق عشایری خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی نیز ارائه می دهند.

«علی اصغر ایزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تسلیت ایام اربعین حسینی(علیه السلام) و دهه آخر ماه صفر، گفت: به همین مناسبت رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق عشایری استان برگزار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: این رزمایش همزمان با سالروز ورود رهبر انقلاب به استان در سال 1371 از دیروز آغاز شده است.

 

وی از توزیع 300 بسته معیشتی در میان خانواده های نیازمند عشایری استان طی این رزمایش خبر داد و اظهار کرد: در این ایام گروه های جهادی با حضور در مناطق عشایری خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی نیز ارائه می دهند.

 

ایزدی تصریح کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مناطق عشایری استان در مراحل قبلی نیز برگزار شده و این مرحله جدیدی از توزیع کمک ها است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طی این رزمایش بسته های لوازم التحریر نیز میان دانش آموزان عشایرنشین استان توزیع شد.

 

کد خبر 980824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha